Pekka L wrote on 05.01.2019 at 15:49:59:
Team Bloodhounds eli Mika, Ismo ja mä vedettiin taas sulka putkella. Vesitornilta lähdettiin jälestämään Trailsin porukkaa, kohti Vaanilaa veti vainu. Käytiin ihmettelemässä ISOA kiveä, kun Ismo oli aikansa kuvannut kiveen nojailevaa kultaansa, jatkettiin jälestystä. KYLMÄ! Kesäkodin ohi kalliolle, jossa yhytettiinkin Trailsin himopolkijat. Siitä alkoikin kunnon polku, kun juuri olin päässyt kiroamasta mokomaa XC-reittiä. Ei tullut enää kylmä siitä eteenpäin. Kallioden poikki Solbackantielle. Solbackankujan risteyksestä pätkä metsätietä, josta nousu kalliolle. Siitä alkoikin tosi helmi lasku Vaanilantielle, jossa käännyttiin takaisin. Nousu kesäkodin lähelle asti ei sitten ollutkaan niin helmeä, ainakaan minulle, jalat oli jo ihan tukossa.
Siitä omia jälkiä Lehmijärventielle, josta suorinta tietä kotio.
Kiitos ja anteeksi.
yllättävän hyvää settiä oli. Varauduin siihen että kurvaan navin avustuksella lyhintä reittiä tielle ja kotio ku pekka pyys että lähetään vähän ajaa, hällä on uutta polkua tiedossa

välillä oli p-vako märkänä hiestä ja välillä palelsi ni eiks keskiarvo oo sit sopiva. Melkein jonai päivänä voi eksyä samoille jäljille uudestaankin.